L’exposició “Joan Perucho. Creació, imaginació i bon gust” al CRAI Biblioteca de Lletres

A partir d’avui podeu veure al CRAI Biblioteca de Lletres la mostra itinerant “Joan Perucho. Creació, imaginació i bon gust“:

Exposició de petit format que repassa totes les facetes de Joan Perucho amb la voluntat de despertar l’interès cap a la seva obra. Es presentarà el Perucho poeta, autor de novel·les d’aventures, crític d’art, gastrònom i bon vivant i escriptor de diari. La prioritat d’aquestes exposicions és crear una eina divulgativa i fàcil d’itinerar.

Una proposta ideada per Julià Guillamon i dissenyada per Marc Valls.

L’exposició està produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

Aprofitant aquesta ocasió, us proposem una exposició que inclou dues parts:

1. Vitrines expositives de l’entrada al CRAI Biblioteca de Lletres: amb una tria d’obres de Joan Perucho presents al CRAI de la Universitat de Barcelona.

2. Sala de Referència: els sis plafons que conformen l’exposició itinerant de la Institució de les Lletres Catalanes sobre la figura de Joan Perucho.

L’exposició estarà disponible fins al 26 de març de 2021. Us hi esperem!

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Avisos de la biblioteca, Comunicació i Indústries Culturals, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.