Nova subscripció a l’Oxford English Dictionary (OED)

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit l’accés a l’Oxford English Dictionary (OED).

L’Oxford English Dictionary recull més de 600.000 paraules, antigues i actuals, de tot l’àmbit de parla anglesa. És un diccionari històric, que abraça més de mil anys de l’idioma anglès i que rastreja les paraules per tota mena de publicacions antigues i contemporànies a través de més de 3,5 milions de citacions. Començat fa més de cent cinquanta anys, actualment segueix ben viva la tasca d’ampliació i revisió d’aquest diccionari.

Aquest recurs estarà disponible fins al 31 d’octubre del 2021.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, diccionaris i enciclopèdies, Lingüística i llengües, Literatura, Llibres electrònics, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.