Noves adquisicions (maig 2021)

Presentem les novetats arribades al CRAI Biblioteca de Lletres durant el mes de maig:

Entre les noves adquisicions es troben diverses publicacions a càrrec de professorat de la Facultat de Filologia i Comunicació:

Destaquem aquest mes l’obra editada per la professora Mar Cruz Piñol, e-Research y español LE/L2, que compta amb la participació, en dos dels seus capítols, de personal del CRAI Biblioteca de Lletres:

«e-Research y español LE/L2: Investigar en la era digital es el primer volumen que aborda de manera conjunta las aportaciones al español LE/L2 de la lingüística de corpus, la biblioteconomía y la edición digital. Es excelente para mejorar las técnicas de investigación a la vez que se toma conciencia sobre el uso de las tecnologías en los estudios sobre el español LE/L2.

Escrito en español, de manera clara y accesible, y con abundantes ejemplos e ilustraciones, e-Research y español LE/L2: Investigar en la era digital es ideal para todas aquellas personas vinculadas con la investigación en torno al español LE/L2: estudiantes de máster y doctorado, directores de tesis (PhD o máster) y profesores.»

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.