Aquarel·les del CRAI Biblioteca de Lletres per Antoni Morell

Us hem mostrat en altres ocasions imatges del que és la biblioteca històrica de la Universitat de Barcelona sota la mirada de fotògrafs, periodistes, publicistes o gent del cinema.  O sigui, sempre a través d’una càmera. Però mai, si la memòria no ens falla, amb el ulls d’un dibuixant d’aquarel·la.

L’Antoni Morell i Mestre, arquitecte, dibuixant, escriptor, aquarel·lista i inventor, ha estat uns dies al CRAI Biblioteca de Lletres i al CRAI Biblioteca de Reserva dibuixant els diferents espais patrimonials, com ha fet anteriorment al CRAI Biblioteca Pavelló de la República.

Si heu estat aquests dies per les nostres sales potser l’haureu vist dibuixant en un racó o en un dels altells, mirant d’ampliar el camp de visió per aplicar la seva tècnica de vistes de 360º.

El resultat no ens pot agradar més! Us deixem els dibuixos de la seva estada. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!

Moltes gràcies, Sr. Morell!

Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats culturals, Biblioteques. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Aquarel·les del CRAI Biblioteca de Lletres per Antoni Morell

1. emmarosa405456 ha dit:

Esos rayitos de sol entrando por la biblioteca de latín … me encanta!

2. digeorgia ha dit:

Reblogged this on di Georgia and commented:
    La impressió que em causa aquesta forma de veure l’espai, deixant l’ull de peix, amb els seus 180º, com un joc de nens, francament m’entusiasma.
    En sorprèn Antoni la teva forma de veure les coses sempre amb més perspectiva que la resta d’humans que no tenim la teva qualitat, jo que et conec prou bé, sé que aquesta forma de veure el que t’envolta, no sempre t’ha estat del tot reconeguda, sobre tot quan t’has topat amb mirades atzembles que amb la seva per sota del 60º no han pogut abastir el teu camp de visió i t’ho han fet pagar molt car, bes…penso que ells s’ho han perdut.
    Jo des de que et conec he pogut gaudir de tot el que m’has ajudat a veure i ara, amb aquestes aquarel·les, no deixes de sorprendre’m. Enhorabona Mestre, A. Morell Mestre