Setmana de l’Accés Obert 2021

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Durant la setmana del 25 al 31 d’octubre se celebra l’Open Access Week 2021 i des delCRAIde la Universitat de Barcelona ens en volem fer ressò, com cada any, amb tot un seguit d’actuacions.

Aquest any destaca el Webinar Els acords transformatius i el seu impacte a la Universitat de Barcelona.

Al 2020, la CRUE i el CSIC van acordar negociar amb quatre dels principals editors científics (ACS, Elsevier, Springer, Wiley) per aconseguir un acord transformatiu que servís per accedir a les publicacions d’aquestes editorials i també per poder publicar en accés obert sense costos addicionals. Finalment, al mes d’abril de 2021 es varen posar en marxa aquests acords amb diferents condicions. Per altra banda, el CRAI de la Universitat de Barcelona va negociar un acord transformatiu amb Cambridge University Press amb vigència des del gener de 2021.

En aquest webinar…

View original post 408 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.