Nova guia de treballs acadèmics (TFG/TFM)

La guia de Treballs Acadèmics (TFG i TFM) del CRAI Biblioteca de Lletres s’ha actualitzat a nivell formal i de contingut.

La guia conté informació sobre recursos de suport (manuals sobre com es fa un treball acadèmic, eines d’organització, edició i presentació), la cerca d’informació (consells per triar un tema i preparar la cerca), les fonts principals per trobar bibliografia acadèmica, eines per accedir als recursos electrònics del CRAI, l’avaluació de la informació, la gestió de la bibliografia i el plagi i els drets d’autor. Disposa també d’una pàgina sobre la difusió dels treballs i un apartat d’exemples amb enllaços a TFG/TFM publicats al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona i a altres institucions.

Hem aprofitat la nostra assistència a les sessions informatives d’aquest mes sobre el TFG dels diferents ensenyaments de la Facultat de Filologia i Comunicació per presentar-la i donar a conèixer l’ajuda que oferim a l’alumnat des del CRAI Biblioteca de Lletres.

Formació

A banda de la informació recollida a la guia, hem programat unes sessions de formació sobre la cerca d’informació acadèmica i el gestor bibliogràfic Mendeley.

Inscripcions: bit.ly/lletresForm

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Cursos, Recursos web, Referència i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.