#10anysCIC a través de la lectura: una mostra de llibres i articles relacionats amb el Grau de Comunicació i Indústries Culturals

En el marc dels actes commemoratius pel desè aniversari del Grau de Comunicació i Indústries Culturals, el CRAI Biblioteca de Lletres acull una exposició de llibres i articles de recerca relacionats amb aquests estudis. La mostra bibliogràfica, que pretén ser un reflex de la transversalitat del grau, es podrà visitar entre el 12 de  maig i el 10 de juny a l’entrada principal de la biblioteca, al primer pis del pati de Lletres.

L’exposició, un recull de títols divers que reflecteix la pluralitat d’inquietuds i sensibilitats que travessen el grau, es divideix en tres blocs: una mostra de llibres escrits pel professorat, amb la voluntat de fer manifesta la seva producció científica, assagística i literària; una selecció dels llibres del fons bibliogràfic del CRAI relacionats amb aquests estudis, i la producció bibliogràfica del Grup d’Anàlisi Multidisciplinària del Discurs i de la Comunicació Política, derivada de les diferents edicions del simposi anual en comunicació política que organitza. Concretament, en aquest darrer apartat s’exposaran els llibres, El relato público Miradas transversales a la comunicación política (2020), editat per Joan G. Burguera i Meritxell Martínez, i, l’acabat de publicar Relata que algo queda. La lucha por el relato en comunicación política (2022), editat per Joan G. Burguera i Anna Tarragó.

Aquesta iniciativa, impulsada des de la Comissió d’actes dels deu anys del Grau de Comunicació i Indústries Culturals, amb el suport del CRAI Biblioteca de Lletres amb la col·laboració d’Edicions i Publicacions de la Universitat de Barcelona, té l’objectiu de posar en relleu la qualitat  i la trajectòria dels docents que imparteixen aquests estudis; així com la importància d’aquest ensenyament en el conjunt de la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona.

La mostra es podrà visitar a les vitrines del CRAI Biblioteca de Lletres a partir del 12 de maig i fins al 10 de juny. Les comissàries de la mostra han estat Marta Ávila, Meritxell Martínez i Anna Tarragó. També s’ha comptat amb la col·laboració de l’estudiant en pràctiques Aina Gimeno.

Durant aquests dies, al vestíbul d’accés a la biblioteca es podrà veure l’exposició fotogràfica que s’ha preparat amb motiu dels 10 anys del Grau de Comunicació i Indústries Culturals.

Meritxell Martínez – Facultat de Filologia i Comunicació

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Avisos de la biblioteca, Comunicació i Indústries Culturals i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.