Congrés internacional: “La modernità di Dante. Il pensiero”

Ara fa aproximadament un any vam acollir al CRAI Biblioteca de Lletres l’exposició: La Modernitat del discurs de Dante, una activitat que formava part dels actes en commemoració dels 700 anys de la mort del gran poeta italià Dante Alighieri. La mostra, realitzada en col·laboració amb L’Istituto Italiano di Cultura di Barcellona (IICB), havia d’acompanyar el congrés programat per les mateixes dates, però que en aquell moment es va haver de posposar per la pandèmia.

Pòster el congrés "La modernità di Dante. Il pensiero"

Ara es reprèn aquesta activitat i el congrés “La modernità di Dante. Il pensiero” tindrà lloc a l’Istituto Italiano di Cultura di Barcellona (26 de setembre) i a la Universitat de Barcelona (27 de setembre), oferint l’oportunitat de fer un reconegut per la faceta més filosòfica del poeta: l’home d’estat, el pensador i la seva doctrina.

Consulteu el programa. No es requereix inscripció per assistir-hi.

Organitzat per: l’Istituto Italiano di Cultura di Barcellona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona i la Societat Catalana d’Estudis Dantescos.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.