“TEISEL”, nova revista de la UB a Dialnet

La revista TEISEL. Tecnologías para la investigación en segundas lenguas, s’ha incorporat al portal bibliogràfic Dialnet.

Aquesta revista va néixer amb l’objectiu d’oferir un espai de reflexió sobre el rol que desenvolupen les tecnologies en l’ensenyament, l’aprenentatge, l’adquisició i l’avaluació de segones llengües. El seu primer número va aparèixer el gener de 2022, i es publica al portal de Revistes científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB).

TEISEL publica un número anual, però les contribucions es van publicant sense necessitat d’esperar a completar el número de la revista (modalitat de “publicació avançada”).

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Lingüística i llengües, Revistes i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.