Obtenció de documents mitjançant el servei de préstec interbibliotecari

El servei de préstec interbibliotecari permet l’obtenció de còpies i de documents originals que no es troben a la UB o disponibles a través del préstec consorciat PUC. El CRAI de la Universitat de Barcelona actua també com a centre prestatari, facilitant documents per a altres institucions.

Darrerament, per exemple, hem servit l’article: «El resentimiento trágico de la vida»: últimas reflexiones de Unamuno en torno a la Guerra Civil Española, de Mercedes Tasende, publicat a la revista Anales de la literatura española contemporánea (ALEC) (v. 34, n. 1, 2009). Aquesta revista forma part del fons de l’hemeroteca ubicada a l’Espai del jardí del CRAI Biblioteca de Lletres.

Teniu més informació sobre aquest servei, subjecte a tarifes, al següent enllaç: crai.ub.edu/ca/que-ofereix-el-crai/prestec/prestec-pi

Anales de la Literratura Española Contemporánea

Aquesta entrada s'ha publicat en Referència, Revistes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.